BIURO29 DLA TWOJEJ FIRMY
W CENTRUM WROCŁAWIA

Piłsudskiego 74
Lokal 320

71 707 04 45
kontakt@biuro29.pl

Wirtualne biuro
w samym sercu Wrocławia

Nasze wirtualne biuro z siedzibą we Wrocławiu pozwala na rejestrację firmy (zarówno spółek, jak jednoosobowych działalności gospodarczych) oraz organizacji typu fundacja i stowarzyszenie w ścisłym centrum Wrocławia (ul. Piłsudskiego). Oprócz adres, w ramach jednej opłaty, otrzymują Państwo również pełną obsługę biurową, przede wszystkim odbiór przychodzącej poczty (włączając w to skanowanie bez ograniczeń), bezpłatny faks (odbieranie i wysyłanie) oraz możliwość wynajęcia sali na spotkania we wszystkich naszych polskich oddziałach (z limitem 10 godz. w roku kalendarzowym) Nasz nowoczesny panel klienta umożliwia m.in. stały wgląd w historię całej odebranej korespondencji.

Cennik usług biura wirtualnego
Biuro29 Wrocław


Sposób płatności

Miesięcznie

Pół roku z góry

Rok z góry

Opłata

120 zł

540 zł

720 zł

Średnio za miesiąc

120 zł

90 zł

60 zł

Oszczędności

-

360 zł

720 zł


Biuro29
w porównaniu z konkurencją

Ofertę naszego wirtualnego biura we Wrocławiu charakteryzuje się szerokim zakresem usług udostępnianych w ramach jednej niewygórowanej opłaty. Ponadto są to wyjątkowe swoim zakresem i charakterem, co czyni naszą ofertę trudną do pobicia.


Biuro29Konkurencja
Adres rejestracyjny
Adres korespondencyjny
Wszystkie usługi w jednej cenie
Salki konferencyjne w 5 miastach Polski bez dopłat (10h)
Skanowanie zawartości listów bez limitów i dopłat
Nieograniczone przechowywanie odebranych listów
Odsyłanie listów do klienta bez limitów
Bezpłatny numer faksu (wysyłanie i odbieranie)

Twoje korzyści

  • znacząca oszczędność - biuro bez zatrudniania pracowników,
  • kompleksowa obsługa korespondencji w cenie, brak dopłat i limitów
  • łatwy i wygodny dostęp do biura- lokalizacja w ścisłym centrum Wrocławia
  • podpisywanie umowy przy minimum formalności – nawet w 15 minut,
  • wygoda- umowę można podpisać także na odległość,
  • nowoczesny panel klienta – wgląd w całą historię odebranej korespondencji,
  • pewność i bezpieczeństwo – 7 lat na rynku, 4200 zadowolonych klientów

Co otrzymasz za 60 zł netto/miesiąc

  • adres do rejestracji firmy,
  • adres do korespondencji,
  • odbiór korespondencji (w tym paczki do 30kg oraz przekazy pieniężne),
  • informowanie o odebranej korespondencji,
  • skanowanie odebranej korespondencji (bez limitów),
  • przechowywanie odebranej korespondencji (bez dopłat),
  • numer faksu (odbiór + wysyłka),
  • dedykowany numer telefonu stacjonarnego,
  • dostęp do salki konferencyjnej bez opłat.